onsdag 15. desember 2010

Mummi pepperkakehus!

Da har eg laga mitt første pepparkakehus og det heilt fra grunnen.Se.....





Flott?
Eg har nok masse å lære når det gjelder pepperkakehusbaking skjønte eg i går eg skulle lime huset sammen. Alt var skeivt. Så mummihuset fekk litt rar fasong, men slik skal vel pepperkakehus være :-)

Synest det var litt kjekt. MEN ei tid var eg mest frustrert. Godt eg hadde fått tips om å lime det sammen og ikkje bruke knekk. Da slapp eg brenne meg slik.

Snopet ligg berre laust på fatet i år. Tenkte dette var lettest for Thorbjørn og da skåner eg huset fra å knekke sammen :-)

Ja, så litt julebakst er det blitt. Jule kalenderen vart ikkje ferdig til 1 desember og vart lagt på hylla ei lita stund. Lyt vel ta den fram å gjøre den ferdig slik at vi får den på veggen til neste jul.

Ønsker alle mine følere god advendstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar