fredag 15. oktober 2010

Eg har fått meg Symaskin

No er det lenge sidan eg har vert her inne å ført noko på bloggen. Det har sin grunn for masse av mi tid har gått med til planlegging av Bryllupet vårt. Den 2 oktober gifta eg meg med Ketil i Laksevåg kirke.

Og på gavebordet sto denne.



Ei Husqvarna Emerald 183. Det er vist ei computerstyrt symaskin frå Husqvarna. Hørtes fint og avansert ut.

For ei tid tilbake såg eg på førkveld og der var det ei som sydde om gamle bukser (helst dongeri og fløyel) til barnebukser. Her er ein av bloggane hennes Lillis Vart litt inspirert av gjennbruk av kle og dukar eg.

Lurer på om eg må finne fram ein av dei svarte sekkane på loftet med mine gamle bukser i. Så kan eg prøve å lage ei ny til Thorbjørn. Bør jo prøve det nye vidunderet mitt eller ??

1 kommentar:

  1. Kjempebra maskin du har fått deg! Gleder meg til å sjå planene dine og ka du tryller fram! :D

    SvarSlett