fredag 30. juli 2010

Ole Brumm gardinene er ferdige!

I går etter at Thorbjørn var lagt, og etter ein sleivete kommentar fra Ketil. Starta eg på mitt store prosjekt: SY GARDINER. Da eg ikkje har sydd med maskin på 15-20 år, var eg overraska over kor fint det gjekk. Ja eg har aldri sydd gardiner heller. Men resultatet vart bra.



Det er ikkje det beste bilde, men noko bedre fekk eg ikkje ta med mobilen mot vinduet. Eg er mektig stolt over resultatet. Gardinene toler nok ikkje gransking av ein symaskinekspert, for sømmen kunne vert rettare. MEN eg fekk det til..Joho.

Med blå lystette rullegardiner vart det veldig bra og Thorbjørn har sovet si første natt på eige rom.

På veggen har vi denne flotte engelen som mamma har hekla. Eg fekk samme heklabilde i orange av farmor da eg var liten. Flott å ha på soverommet.

2 kommentarer:

  1. Synes gardinene til Thorbjørn blei kjempefine! :-D

    Ka blir neste syprosjekt?

    SvarSlett
  2. Ja, eg er veldig fornøgd sjølv. Neste sy-prosjekt? Dei ligg ikkje i kø akkurat. Men det var veldig kjekt å sy med maskin og spesielt når eg fekk det til.

    SvarSlett